Sunday, May 7

ти си част от много стара легенда
изгорена с апокрифните книги,
но магично завзела ума ти.
Краят на кръга е господството над твоето минало и ти ще си спомниш
още невидяното, което няма да ти се стори чудно
Ти си откъснат от другите,а те са свързани с теб.
Няма да знаеш, че ще надминеш себе си, потиснат, подбуден от страх, а той е къща на духове построена с твоите основи...Легендата няма да се пвтори...но и ти не можеш

[-]-[-]-[-]

безизразен
безотговорен
безпосочен

такъв съм аз
в смелостта
и в срама си

не ми отиват
длъжности, а роли
не са ми нужни правила и догми


обезверен
беззвучен
блокирал

такъв съм аз
под дъжда
във съня ти

защото не искам
да ме оставиш без думи -
дори и в смъртта ми
---

танцуват черни чадъри
този мрачен ден долива дъжд
в праха на улиците си
не ме оставяй на прага
на мълчанието си
подай ръцете си бели
да погалят раменете ми
Пеги Лий ще ни пее:)

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO