Monday, February 11

приготовленията никога не са били в мой стил
особено преди важни събития
а сега ще се наложи да подредя всичко перфектно
в салона "Трябва" да усвоя етикета за един ден
да продам рая за две хиляди страници знания
и да подреждам много внимателно чашите от които
никой няма да пие да поставям правилно
ножчетата и виличките с които някой
ще си отреже от мен педантично всичко меко
оставяйки коричките ми да съхнат
в плитки студени чинии

блюдо за онези които никога не са страдали от глад и тишина
суха храна тежка храна ордьовър или просто напоен твърде много сладкиш
от който ти призлява и си тръгваш преди да си допил
френското вино за което съм се постарала
изтисквайки сока на най-твърдите зърна
откъснати от най-високите лозници

непривични са ми всички тези приготовления
непривично ми е притеснението че ще ме дъвчат
с керамични зъбки и ще ме побоцват със сребърни вилични зъбци
непостоянно ми е в тази слугинска престилка от която
духът ми ще се измъкне и ще остане театрално великодушие

не съм постоянна дори в това униние...
тялото ми мълчи
косата ми се усмихва

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO