Thursday, May 29

........



дълго ли още
ще кървя в тази посока
където улицата се стеснява и свършва
където червеното ме улавя пристяга и пръска
по шевовете на слънцето лепкав мед черен

горещината на всички полукръгове
които са ме прегръщали
започва да изтощава
вените ми изпъкват извън мен
очите ми съхнат извън мен
пръстите ми докосват нещата отвъд мен

само тялото лежи като свършила автономия
като овързан гъливер който вижда как лилипутите
създават анархия на гърдите му
...
недописан сън
посинял по краищата
къде да стъпя за да изляза от тази повратност
страх ме е от плоския край
на кръглите ми идеи
клишето пържа като яйца в старо олио
колко съм сита когато не виждам
и колко съм гладна когато всичко е пред очите ми

...

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO