Monday, June 16

----- -

киселото в устата едва сега започва
каквото и да преглъщам все ще е така
дори да започна да преварявам водата си като на бебе или като на болен -
знам, този вкус ще остане
езикът ми е потопен в него като в лютив сос
и се гърчи по инстинкт и се кваси с него
има и нови инстинкти
даже да се залъгвам че всички просто са си били в мен
или в телата на телата на тези които докосвах
опровержението дойде един ден
стоя срещу мен и не ми позволи да си тръгна
опитах да оставя устата си суха
правих кафето само за да усещам мириса му
но зависимостта победи
зависимост
не навик
навикът е нещо долно
зависимостта се разхожда по ескалатора само нагоре
слиза стъпало надолу само за разнообразие
и пак тръгва
тя върви и в същото време друга сила я движи за да стига тя по-високо
но киселостта остана
лежах и заспивах с нея
сънувах че се будя и устата ми е пълна с малини
нищо друго малини сладко червено бузите ми издути
и ме е страх да преглътна
събуждам се със същия страх
движа се с обонянието си към най-сладките плодове, които оставят най-кисел вкус
изкупувам ги от пазарите, разорявам се, после викам кварталните хлапаци и тъпчем
омекналите от горещината портокали, праскови, ягоди и малини
децата се смеят аз плача
те и на това се смеят
аз и от това плача
от косите от очите от устните от гърдите зелен кисел сок се стича от мене

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO