Thursday, October 2

*

празните пакетчета захар
ще облекат моето останало неподсладено...
ще бъда вежлива
ще бъда полу-мълчалива
нещата които няколко души ме научиха да бъда
нещата които няколко мъже ще забравят че са ме научили
аз ще ги поканя
ще сложа гореща вода в чашите
и пластмасови кубчета захар
ще им попея пресипнало затова как
понякога е киселият вкус
понякога без вкус изобщо
е липсата
и празните ръце

сънувам
че ръцете ми
ще бъдат нарязани на бели хартиени ленти
много дълги
безкрайни
много дълги

и твърди

съвсем не като хартия
и съвсем като ръце
само формата се подменя
само тя

джобовете - ту пълни, ту празни
го потвърждават
устата
ту суха, ту влажна
го потвърждава

спя върху най-твърдото ДА на света
и ми се ще да чуя страхливото му скимтене
докато се правя, че спя, а то стои с отворени очи вперени в ме-не

солен вкус
припев
езичето на една перла
оченцето на една перла
лицето на едно зверче
със зъб колкото запетайка

весели сънища
весели песнички
весели малки сърнички
нарисувани върху детската ми поличка
в която коленете ми се чувстват 7-годишни
и не се интересуват
защо боли от цялата твърдост

не се интересуват
не ги боли

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO