Wednesday, December 10

---

строени следствени
сънища за разпознаване
на действително
неслучващи се неща



тя:
сякаш никога не спи
той:
сякаш всичко го събужда

бързо, разкъсващият се сън ...частта която се изплъзва
ти ли си този който сънува лееща се вода
ти ли си този в когото водата се насъбира
пада на пръски по камъните

следи от черно масло по лице на момиче
по-бяло от мен
по-жълто в зелените си очи
вижда в тъмното
тактува със дървен ток

сънувам безкраен перваз
търся дръжката на прозореца
не я намирам
ако я намеря
няма да я достигна
искам да съм на пръсти
през цялото време
искам да се опитвам
в превързаните ми глезени
вкоренени диви къпини

пращаш децата си
да берат кисели плодове
от нозете ми
аз им помагам
и винаги ще им помагам
....
малкото бодване учи



;;;;
парене в коленете

подкосяваш краката ми
подкосяваш тревата под пръстите ми
за да стъпвам
меко в пръстта
за да затъвам меко в пръстта

нищо повече не ми каза
до кога ще чакам
прощалното ти послание
всяка вечер в небето
е едно и също

дългата сянка ми е известна
мога да ти я разказвам с години
часовете се трупат
мини златни мини
които не ме интересуват
смърт с която берем билки по залез
за успокоение на мъжките ни неволи
писъци здраво завързани
майстор на възлите
майстор по забравянето на песните

тихо!

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO