Monday, December 15

*********

и се чувствам лошо лошо болна с болни очи
не си почивам в ъглите както преди
както можех да се крия преди - не се крия
и вървя цялото ми лице иска да бъде шал
бодлив бодлив шал излетял излетял шал
от висока висока тераса
едно дърво ще пробие вълнените гърди
които съм
един сняг ще падне
и аз ще се поддам
ще се поддам
на всичко
и ще прегърна всичко
и ще пожелавам
ще пиша картички
ще ги пращам
ще пиша
с много обич
и наистина
беше обич
в повече
беше си
бе
б
е
б
е
б
е





музикална кутийка
едва сега разбрах
че този човек
с латерна
ме е преследвал
и е тръгнал след мен
преди 5 години
от едно стихотворение
от купчина сънища
той ми припомни нещата
с въпроса
'коя беше?'
*
изтърканата ми дрешка
в която съм влюбена
повече отколкото в тебе
днес ми би шута

не й е било добре с мен

лека си елика белика
по-лека

*

оставено на топло
съжалението ще се развали
като прясно месо

лъже че е пролет каза алекс
а вече е зима



  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO