Monday, May 23

поезия за днес

мислите - поезия за днес
е всичко ново
думите развъдници на думи
са препълнените шепи днес е светло
и децата си се смеят
и играят с мене заедно
и аз им се усмихвам и им казвам миличко
естествено
е пролет
със сезоните е ясно
светлото
топли сенки и горещо слънце
дядка чопли семки в парка
а защо ли възрастните си разправят всичко
и младите крещят най-явни тайни
а аз избрах да се пързалям...
15 минути и 3 допълнителни спускания по жълтата надуваема полегатост;)
с децата...
заедно..
и леличката усмихнато всичко хубааво...всичко ху--ба-во
пеят на срички и птичките...
непринуден смях и умора вода 4e6mi4kata в парка и сядам...
под дебелата сянка усмивки отново на хора
които се издигат нагоре и се въртят в кръг
заобиколени от настроението...
рисуван ден
думите раждат новите
и си заминавам единствено от умората
и се надявам единствено на това че ще се върна
в 7 на пощата
с братът които исках да имам и в последствие стана такъв
какъвто го нямах:) идеален е...комплиментите са заслужени, достойнството е цяло и аз съм по-голяма единствено в обема преживяно...
това ме радва, че останах малка...и се побирам в часовете и пропускам скуката
и пролетта дойде, за да ме накара да остана...

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO