Saturday, July 30

Къс от слабост

***
Къс от слабост
ме разшива
протягам конец,
извивам кроежът си,
почти красиво
с болезненост
обезсилена
плът

Тя успява
да ме пристегне
веднъж
способността наобратно
е виновна
да ме разнищи

Какво знача
извън сънищата си -
черни, прекъснати възли,
замисли за това,
кое остава последно,
материя на частите
и раздвоеност - пъзела.

Вярно. Истина. Разкъсана
и неизмислена
още.

Проектирам
сънна
стълбица
и многолистници
приспивни
и зелени

Затварям се
в меката черна пръст
да ме погали
докато не дойде дъжда
да я разкаля

---


Не просто пиша една история -
връщам прелом на дихания
в мъртъв живот,
разтворени с кристали ирония,
които да разпробият този брод,
тази отвъдност на стореното
след помислите за красиво.
Това не е просто
история с логическа линия,
това е аритмия и синдром,
спомен и разгар във вътрешността
на онова, което ще се случи.
В него не съм само аз.
Импресията е всеобхватна -
вдишан и повярван сън
затваря вратата.

---
Аз съм абсолютно отдалечена
Всичко около мен е в опасност
да повярвам, че ме осъществява.

Пълна откъснатост
като конче
носещо се
по вятъра...
---


щастливо никакво момиче

Полусън
Полуусмивка
Полуистина
за половин спасение
Всичко друго е
поетата мъка,
с която се държа
строго и собственически.
Усмихвам се,
докато ме прояжда
нуждата да я изпитам
своя...или полу...

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO