Saturday, October 1

?





Опитоменост
Новият вид разум
Аквариум
Пълна пустиня

Типичното спокойствие
което
Предшества
Разпадането
На Великите
Навици
На Всевластните
способи
Тъп филм
След Тъжен филм

Нямаше нищо за казване
И показване...

Покрило ме е спокойствието и сигурността на прокълнатия...
Намеците са ненужни
Знам съдбата си
С която се осъждам
Бях лош пророк
И не се предоверявах много
Не ме последва никакъв народ

Трескави импулси
Оплождат цветна образност

Оглеждам се за теб
Едно рамо
Да
Едно рамо съм търсила
В тъмното
Онова което
Не се появява на никого.

Ясновидство
И свян
Потъват с Познанието
очернени като тайна

Близостта е прорязана
С ножицата на въпросите
Малко ръждясала

Ела на среща с нощта
И петната

Недей се срамува от мен
Щом ти предавам
Лицето си
Така саможертвено

Нали точно това
Съм предвидила
Неточност И безконтролно Сънуване
...

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO