Saturday, April 29

знамения

само ако я попиташ
ще ти каже
ще го направи без много шум
без много логика
смърт на хармонията във второ действие
"не ни е страх от баналности" каза ицу
и беше толкова прав
понеже го мисля
вече без страх
с наличната безнадеждност

ако сега ти потрябва някой
намери го сред пиянските възгласи
или под масата
или в "тъпите си приятели"
все едно ми е

виждал ли си изхвърлените риби
понякога умират пред очите ни

понеже аз го зная
без да го разгласям навсякъде
съвсем тихо се помирявам
с отвъдния свят на представите

полунощ е
само чай ще ме стопли сега
само вряла вода ще убие вируса
виждал ли си гълъб стоящ на един крак
помисли си

понеже може да си забравил
или да не сме били заедно

знам кое от двете е по-страшно

искам да спя в голямото езеро
онова за което ти казах
а ти ме попита
"да те заведа на езеро ли поиска?"
а аз не отговорих
защото може да си забравил
а най-вероятно
не си бил в мислите ми тогава

не се е случило

ти открадна ангелите които спяха в онази хлътнина на шепата ми
онова откраднато лято в което изкачвахме каменистите хълмове над морето
ти крадеше тогава и пак си пазеше думите...пазеше ги за никога...за сега
когато прекрачи границата на отчаянието ми
това не е красив изглед
това са рибите по брега
на моя синьо-сив свят или само светло кръгче - шпионка
знамение ще е ако погледнеш
ако разбереш някога

...
но няма

You were my angel
Came from way above
To bring me love

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO