Saturday, July 29

нужници




задлъжнявам ли...или просто не провеждам разговора, който искам, или просто оставям съобщение на някакъв телефонен секретар - но от другите - безжични слушатели, които изслушват безплатно и не предават всъщност на никого
и така ми олеква...и така се самозадоволявам успешно, прикирто ми е и зад щорите ми е страшно добре
наизуст го знам това слънце
релефно вените ми потръпват
сърцето казва че бие
с кого се бие
с мен която не искам
с онази с която не трябва?
цялата сериозност да ми имплантират аз пак ще бъда такава
задлъжнявам ли, че не проговарям, че не желая, че не уплътнявам...не зная
просто ми се слуша звук на китара
и може би ще заеба всички нужди.
.І. сърцата са нужници привличат приличат си
смея се и си пея в последните два дни
кенефи лято семки бермуди плаж
всичко това е по старите ленти
сега съм добре в тъмния си тунел ей сега ей сега сякаш ще изляза от него и ще се облекча
ще се облекча.

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO