Tuesday, August 29

abandon II

на нокти едно отрицание
равнозначно на нищото
едно оправдание в повече
ще ме прати на дъното
беззъба амбиция ми предвещава
още една катастрофа
внимавай в завоя
внимавай в кръга
там всичко е ново
защото е било зад гърба ти
една кокалеста ръка
присажда олово в сърцето
анестезия за крехките кости
анестезия за прясната рана

аз съм тъмен изстрел
само това казах

потвърдиха го чуждите приклади



и аз като дете
прерисувах 
върху бял лист на прозореца
и всичко изглеждаше хубаво

но ръцете ми изтръпваха

чак до лактите


а сега

само тази леност в плътта

само този допинг и тръпно безсъние

болките във врата

по пътя към дъното

вече думите се хвърлят сами

като кръв от прерязано гърло

по японски

или по италиански


зависи от способите на мафията
зависи от амбицията на родителите


зависи от условията
от банката счетоводството и инспекторите

зависи от преследвачите и убийците

зависи от наема подкупа 
и цената

зависима от насилието


сама отказах морфина
защото предпочетох безкрайния скалпел
привидя ми се паун и после припаднах

и сега безкръвно не искам
безкръвно не зная
полусънно разказвам и питам
какво се е случило как съм горяла
над самото си тяло
и съм се виждала на земята
като на операционна маса
колко много съм искала да се махна
колко дълго е траяло всичко

привидя ми се пух от перце
и се събудих да го настигна



**
облякох тениската на брат ми
домъчня ми за него
помня колко се мразехме като малки
помня как се прегърнахме на тръгване
и винаги ще знам
че това е един кръг
и аз го чакам отпред
а той ме настига гърбом
моят брат с когото никога не се бях разбирала

-
аз съм близнак на себе си
искам да се излекувам
докато лежа и умирам

не викайте помощ
не идвайте бързо

когато намерите това тяло
ще осъзнаете сериозността на умората
не на нещастието, не на неволята...

уморена съм
или болна.

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO