Saturday, August 19



откъсни се от мен
не се впивай повече

това ходене по петите
обезличава самото ти стъпване
преследвачо

обясних ти веднъж
че ще трябва да ме обикнеш
понеже съм твоето огорчение
като дете на мъката
което ти се роди
преди да познаваш
истинското нещастие
преди да те докосне образът му
несподелена кръв
може би
макар и същата
тя тече в теб
не и в мене
във вените тя
само се утаява
и аз не усещам живота
и аз се изпивам сама

.
може би ...
грешиш като ме мислиш
за толкова самовлюбена
може би дълго съм
мразила в тъмното
болестта на душата си
и сама съм опитвала
да я лекувам

може би никога
не си подозирал
че ще реша
да счупя гласа си на две
и да изписвам
това което не казвам
с йероглифи нежност ярост
обезверение

почети една от своите
исторически книги
срещни се с поредния преуспял
после пак и пак и пак
отречи се от мен

наречи леност този порок
на плътта и сърцето ми

аз стоя в стотиците
парализирани мигове
ти стоиш сто крачки напред
без да мръднеш и стъпка
напред към мен
без да си ме докоснал
но не се сърдя

само ти се разочароваш
от своите собствени
въжделения

неправилна съм
родена като изключение

крехкостта ми се чупи
от упреци

а може би време е
да спреш да се вкопчваш във мене
защото не си очаквал
моите думи да са твое падение
...
защото не си го допускал

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO