Wednesday, August 30



моля те...опитоми ме!
защото същината ми се пилее
останах невидима
и ти говоря без тяло език и характер
тоест моля те
защото се сраснах вече с това диво изтръгване
всеки път щом до някой по-близо се приближа
после е полет нагоре но дупки вкопани в земята
ми напомнят къде ще се върна със своя улов
моля те...опитоми ме!
повтори за да го запомниш
претвори ме в себе си
като детска рисунка
ето аз съм един обърнат сладолед в парка
изпуснат от едно дете, което тича след птичка
ето аз съм едно листче хартия изпаднало от джоба
изгубих своите автори
и не мога да питам защо ме създадоха
моля те...опитоми ме...
аз съм самото невежество и самата слабост
и самата прелест въплътена в нежно резидаво отражение
върху стъкло или върху чаша или върху стъклена маса
моля те...защото останах невидима и същественото се разпилява
като през пръсти, като от джоб то просто изпада
и трябва някой да го намери
да ме разкъса и да ми облече нова кожа
аз съм само една лисица
подобна на сто хиляди други
моля те...опитоми ме!

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO