Monday, August 28

Varsha (варша) – дъжд, валеж

*

Глас като жило
Звук с висока скорост
на светлина
Издрасква картина
направо върху зеницата
-

Като по издълбано стъкло
в резките ми спуска се дъжд
Прободена плетеница от плитки реки
Ръмиш в мен и си отиваш

-
Не ми дава да се удавя дъжда
Не ми пише за да не ме забрави
Не му говоря за да ме чуе

-

Гласът ми е шило в мократа пръст

-

Нещо стои раззинало паст
път към нощта
оставила една незатворена бленда
в една точка се събира целия мрак
в едноточие ще те изпея

.

ето как ще чуеш гласа
няма да те ужиля
шшшш-ш-ш
е моето обещание
-
на вечерта
шилото ще се превърне
в стъбло на малко вълшебно дърво
а в листата му светулките
ще спят на зелено

ще светят

стаи сянката си във мене

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO