Wednesday, March 7




замени ме за предишния миг
за собствената си правдивост
същото като да задраскаш
в кръстословица грешна буква
(макар за вярната да е вече късно)
веднъж един Човек
ме научи да решавам
кръстословицата с думите
които паснат, без значение
от правилността на отговора
важен беше импулсът
наместването

замени ме за кожата в която искаш да бъда
изкъпах се и тя се сви по мен
не ти го пожелавам
завидях на животните и птичите пера
заяде ципът на съждението
първо ме прищипа
а после се свлече надолу
разтворен е сега смисълът
чака още сол още пясък
получи нов ъгъл

кръщаваш ме Отстрани
и ме връщаш десет думи по-горе
от там вече паднах
и забравих името си

амнезията е безболезнена, но
припомни си как се обичахме
преди думите
преди да се залюлеем
бе любовта - равновесно
справедливо мълчание

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO