Wednesday, April 11

---

Мила, този плод е киви
Той е зелен като гривната,
която бе нарисувала около проектът
за мечтаната къща
само дето в него има нещо
според мене горчиво
Незадоволим ли съм?
питам те сякаш питам
любимият си плод
застрашен да бъде изяден последен
какъв е смисълът
да те откъсвам от мислите ти
исках просто да ти напиша истината
вместо да спя на прага ти всяка нощ
но ти не разбра, че аз всъщност
изпращах един непознат човек
плащах му със стари дрехи и бутилка вино
да идва и да спи пред вратата ти като куче
защото мислих, че така ще те направя зависима
да ми обърнеш внимание...
да ми оставиш къшей хляб и да се отнесеш с мен
така, както аз посмях да се отнасям с теб -
като със стопанка на всичките ми фантазии
като художничка, с която не смея да се опозная
от страх, че ще ми каже "аз не правя портрети,
а и да правех, за вас последно щях да се сетя"
Затова, Мила...Срам ме е много...
и ще ме е срам дълго...
Сънувах кошничка за плодове
в една искрящо зелена ливада
затичах се към нея
наведох се и там видях гърдите ти
зърна на непознати и екзотични плодове
олюлях се и паднах
паднах и се събудих
Затова дойдох днес сутринта
и оставих едно киви на прага ти
То е зелено
като гривната която затваря
възможността за нашата мечтана къща
не знам как ти е хрумнало
да нарисуваш гривна на къща
но сега съм по-скоро щастлив
че не си й нарисувала очи
защото това би било пагубно

би видяла веднага измамата ми
бих се вселил в това същото киви
бих чакал тотално да се размекна,
за да можеш щом излезеш на прага
и се сетиш за мен ядосано да ме стъпчеш
бих...
бил
по-зелен
и по-сладък
ако от двама ни ти бе по-неутолима

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO