Thursday, August 9

Нощ е : сега говорят по-гласно всички подскачащи извори. И
моята душа е също подскачащ извор.
Нощ е: сега тепърва се пробуждат всички песни на любовници. И
моята душа е също песен на любовник.
Нещо немирно, неуморно има в мене; то иска да заговори,
Страстно желание за любов има в мене - то самото мълви с езика
на любовта.
Светлина съм аз: ах, да бях нощ! Но това е моята самотност, че
съм опасан със светлина.
........................................................................................................................
Моята бедност, че ръката ми никога не си почива от дару-
ване; това е моята завист, че аз виждам очакващи очи и светли нощи
на копнеж.
О, нещастие на всички дарители! О, затъмнение на моето слънце!
О, жажда за желания! О, палещ глад в насищането.
...........................................................................................................................
Така пееше Заратустра

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO