Sunday, May 11

в най-тъмния парк черна отворена чанта къде ще отида, ако надникна в нея 
кой ще ме вземе оттам ако нещо те вземе отвътре на нещо друго същото ли ще си останеш 
Тъмният парк ме улавя: "избирай!", ми казва, "най-големият страх е най-малката рибка в реката"
 шумът й достига дясната страна на лицето ми няма да мисля за изток и запад; няма да мисля нито за мен нито за някой 

стъпвам с голите си крака право в устата на чантата и стоя така в най-черния час на нощта сред парка в компанията на няколко статуи на мъже и каменни плочи с издълбани толкова важни дати, че започвам да се смея и да си спомням

 напрежение... 
все пак краката ми са в най-зловещата дупка, намирана някога;  не напипвам с крак нищо... може би някакво огледалце, но чантата е по-скоро мъжка. да...най-вероятно е огледалце ..и пак се смея накъсано, сякаш някой дърпа смеха ми с въже, но се уморява лесно и го изпуска ... 

 на обяд някой намери черна разтворена чанта 
падна на колене и крясна точно в ухото ми "звънете! намерена!"
а аз си мълчах 
мълчеше разтворената ми черна кожа, смърдяща ужасно на слънцето 

тълпата се оглеждаше в малкото огледало и си търсеше дребни във мене

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO