Saturday, January 3

----------------


сама в устата на звяра
той спи
чудовищно сладък сън
водопади горена захар
соковете на плячката

денем излизам
гледам в ниското
и ти гледаш мен
в подножието
различавам дрехата ти
по крайчеца
който си забравил да скриеш
не знаех че ти ще забравиш
не знаех че вече не се криеш от мен
нито към мен гледаш
нито към мен се обръщаш
нито звярът ревнува
нито ти

липсва ми ревността
скапаната ти тежест

да я изпитам в мускулите
когато се опитам да стегна
да получа бебешки колики
да ревна
изобилният плач
причинен плач
стерилен бебешки плач

чакам нощта да ме повие
да ме нахрани
да ми даде гърдите си
да заспя
както никога
и да се събудя пак
в корема на звяра
в топлите черва
на нещо по-голямо от мен
което не разбирам
и няма как да видя отвътре

смъртта на малкия мащаб който съм
смъртта на един символ
в легенда
от карта на древен език

- * -

тялото ми - лимоново малко дърво
езикът ми влажен и кисел
сънувам солената ти ръка
как запушва устата ми

от гърлото ми шурти
бледо жълта луна
разтопен мед захаросан

Нил прелива
през моите очи
Нил прелива
от устите на мъртвите риби

бягай

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO