Sunday, March 29

s

пепел в гърдите на Соня
или камък в гърдите на Сена
едното е река
другото е момиче
винаги можеш да сбъркаш
да паднеш в едното
да поплуваш в другото
но никога да се спасиш
и от двете

трудно

вечер е песничка на насекомо
сутрин квартета на тишината
спорещ с пищенето във ухото

все една и съща сърна
тича в съня ти
патология

решавах да тръгна на юг
към селцата
и тутакси завивах обратно
пак към града
знаех че сърната няма как да се скрие там
и пак ровех в листата и камъните
за името на една улица
много минувачи
и все по-малко свидетели
ами ако не я бях оставил жива
все тая
хората са еднакво учтиви с убийците

весело ми ходатайстват и птичките

скитник ми дава цигара
назаем

търся Соня по Сена
отвъд Сена
и много по-далеч
надявам се поне една нощ
да не заспя
за да кажа че даже не мога
да спя от търсене
но не става
спя
и после търся
няма начин да сгреша порядъка
даже Соня не ми помага

връщам на Скитника
консерва риба
той пак ми дава цигара
светът е несправедлив
ами ако аз я бях убил
сърната от съня
или Соня край Сена...

не е ли все едно
когато клепачите ти тежат
и се впиват в зениците
толкова извратено

пуших много
пуших години наред
издирвах рискувах и падах
по същите начини
три причини
Пепел в гърдите на Соня

Гърдите на Соня

Да помниш първите две причини

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO