Thursday, April 30

.сън.

сънувах лице рокля бели ръце под вода във река поток канал не е много сигурно после брат ми намери две кюлчета злато само дето бяха многоъгълници нещо като перфектната структура на диамантите и аз му казвах да не ги пази да ги остави на някой перваз да видим кога ще кацне гарван до тях и какво ще ни каже  после семейно тържество много деца всички весели защо отиват да играят навън без мен аз съм обидена много сърдита обикалям огромна трапезария и се тъпча с разни торти и сладки без всякакво желание за торти и сладки  
вън беше буря и се радвах че ще им прекъсне играта и знаех че смехът им вече не е толкова весел нека аз съм злобна най-голямото дете в къщата чудя се  как да сътворя нещо лошо за всички по-малки макар да знам че ще ги помилвам накрая като помилване на убийци помилването на невинни ми се струва съвсем същото пак се сещам за златото и се чудя дали брат ми каза истината че е паднало от небето все някой го е хвърлил от там може гарванът да го е изпуснал от захвата на клюна си ще дойде да си го търси 
и тогава пак ще си говорим...
будя се

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO