Saturday, September 11

..

момичета..малки.. разпуснати...
винаги готови да танцуват или да ти откажат
учудваща готовност
учудващо благоприличие когато казват да
косите им крият тънките бели шии
а най-много искам да ги обходя с пръсти
да не казвам нищо преди това да танцуваме просто да стане
преди да ми откажат преди да са готови
аз съм скован
стоя в рамката на вратата
правя всичко по разписание
винаги си тръгвам в без пет
оставям тези 5 минути
преди пълния кръг
от суеверие
че това е процепът
през който мога да се измъкна
и тези малки разпуснати
може да поискат да ме преследват
може да знаят как прескачам оградите на задните дворчета
за да си поговоря с изпъдените котки на хората
вместо да крача по правата улица
и да мълча срещу кучетата които ми се нахвърлят
на улицата не се намират често
рамки на врати в които да застанеш
да потъркаш обувка в прага
да направиш крачка напред
цялото градоустройство е смазващо
затова че не можеш да си представиш поне да си го представиш
че влизаш през една врата че влизаш навреме в техния свят
всичко е намек за закъснение
дори тези малки разпуснати
които утре ще бъдат зрели и бавно оттичащи се от себе си
шиите им
казват по тях първо ще проличи
ще закъснея да разходя пръстите си
струва ми се
ще ми откажат
преди музиката да свърши
а и по-добре
в без 5 трябва да тръгвам

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO