Tuesday, February 8

това е тялото ми
където свършва
започваш ти
няма ръбове
където започваш ти
нямам име
за началото ти
нямам и енциклопедичен ентусиазъм
нямам
това е тялото ми
където свършва
започваш ти
и всички следващи имена
на ентусиазма

от мен до теб е съвсем лек незабележим наклон
отговор с лек релеф
отговор с твърдост
за която сме си мечтали
за която сме чертали прекъснати линии
докато говорим и се опитваме
да мислим за друго

от мен до теб
и от теб до мен

когато скъсим това разстояние
когато разтопим това разстояние
ще остават 300 дни до края на тази година
на този ден ще се е състояла премиерата на Травиата
на този ден Магелан ще е открил два острова
на този ден ще са ясни химичните елементи
и нашата връзка с тях
и потеклото на нашата втора среща
вече ще има корени
вече ще има дълбочина и това малко последствие
ще танцува твърде бързо под звездите
преди те да са изгрели
и преди да помислим
че ние ще танцуваме
300 дни
преди някакво друго начало

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO