Monday, May 16

-

ме няма

ме крие

ме кара
да не сънувам

/

монетата лети във въздуха
и не пада
на никоя от двете си страни
никога не се приземява
ако започнем спор
никога няма да го довършим

/





неподчинение

кротка в кошмара
когато ми крещи как ще свърши
аз лежа
когато лежа
нямам аргументите
да докажа дали съм права

/
слушам кошмарът
като лош баща
ако беше добър баща
дали щях да бъда
добрата му дъщеря

/

има нещо което захвърляме
много високо
и то никога не се връща обратно
дори да не спреш да бягаш
с протегнати длани
ще те заболи от лакътя
желанието изтънява
те казват отслабва
но аз знам
че то изтънява
и с това отива все по-далече
става все по-високо

/
има жени които отглеждат
дървото на живота
почти винаги
успяват да го преполеят
и почти винаги
то остава ниско
защото са мислили
че отглеждат дърво на желанията
случва се да направят грешка
таксономията е несъвършена

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO