Sunday, December 25

сънувах, че съм в град без море, на място, което наричаха "Фара"... фар и около него шир сиво и стълби към подлез

полигон
хиподрум
усещам нещо ми диша във врата
намира се едно момче пред мен което ми казва
не се плаши той иска да сте приятели
зад мен един бял кон
младо конче игриво още
пръхти и му се играе
пускат ни в малък лабиринт
в който с кончето се залъгваме
и се забавляваме страшно
по едно време тъкмо когато мисля че съм му избягала
пак го усещам зад мен диша тежко
и не мога да повярвам че ме прегръща в гръб..като човек

после съм другаде
с приятели но ми се обажда един който ме вика
казвам си тръгвам...хващам такси, бързам..
спирам пред много високи осветени блокове
нощ е
поглеждам телефона си 2 през нощта
и разбирам, че човека който ме вика
никога не е имал телефонен номер

...
сънят свършва в паника, че не съм заключила
къщата на приятелите ми

0 comments:

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO