Tuesday, April 5

останах

толкова е лесно...
останах толкова мъничка.
с много малки неща полепнали по мен.
ухания запазени от някъде.
желания които се опитвам да загърбя.
не мога да желая толкова много...
поне не сега.
можеш да ме преброиш на пръстите на едната си ръка.
всичко което имам е на показ...
'i got my smile'...освен когато 'да чувствам' не спи пияно от скука.
имам си блузата с mickey mouse от 4-и клас...
все трябва да имаш нещо,което да те връща назад,когато напред е невидимо за теб.
зъзна,а е горещо....вън лъчите са щедри.но аз още не съм се научила да искам осъществими неща;)))
беше прекрасно преди...
а сега има няколко малки неща,край които се въртя,които обезопасявам с подръчни средства...за да не ги изгубя...
никoй не ме познава...аз съм просто усещане...което е преминало...
в мен останаха...топлината в жилите,много малко сили,за да продължавам да се движа...но твърде малко,за да ги преориентирам.
не може да бъде лесно.
освен ако не се науча да разпознавам гласовете

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO