Monday, November 28

не помня дали съм го поствала ...

Вървя ограбен път
Защо да спирам
когато няма
да го срещна
когато
няма да възникна
същата...

скършен риск във крепостта от спомени
с обмислен стон дарявам всичките излъгани
и пак съм сън
трошащ се из основи
и пак без сън
неспособността ме моли...

недейте да корите
твърдата свенливост
това, което притежавам:
една илюзия - че се разбирам
един възторг - че ме отричат

Прекъснатата пълнота на чувства
обуславя слабостта ми, безпосочието...
Един тигел разкъсан
пилее същността ми -
панталонът на безплътието ми се е износил

Поглъщащи очи признават името ми
развързани коси - искреността ми
вързах на опашки,
невинност, плоскост, възрастта която някак си не проличава -
високите огради на виновност, която си стоварих...

И мисля пишейки и вливам си безсрочие...
Кога порастват спомени,
кога превръщам се във корени?

Пътят и вървежа са времето, в което
съдя и се моля,
вливам неразбирането
и му ставам истина, която никой няма да догони

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO