Wednesday, February 15

#notes 2003


не е нужно да слушаш блус и да танцуваш,
както не е нужно да разбираш и да обясняваш
Не винаги фактът е последван от действие
и не винаги действията имат връзка
Всяка връзка е низ от предната,
но не гарантира следващите
като продължения на нещо започнато.
Започването е достатъчно...
Ти си нужен, защото вече си тръгнал,
осъществяваш това, което умееш -
вървежа
Няма да има връзка, ако спреш заради факт
И без него все някъде ще се намери
едно прекрасно последствие.

религията ми да бъда до ____?
по-близко, вярващо и светло
религията ми да влизам в___?
вярата ми в към
тунала с дъно - светлината
и истината разменила
краката си с главата
логиката да съм вън -
от нея - и представата на друг
религията ми да вярвам,
че няма безглаголност,
подлог, че обичам,
че съм подчинено
да премахвам обстоятелствата
Една синтактична религия,
колкото правилна,
толкова и двулична

религията ми - на нея приличам

`03

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO