Saturday, April 29

той каза "перверзно" !!?!?

спри да стреляш по мен
невъзможно е вече

сякаш съм чакала
само това
откакто те срещнах
да се счупиш във мен
да догарям
след толкова ръбове
една прашинка стъкло
ще ме среже

очите ми не проплакват
гласа ми не може
затваряш всяка възможност

изтриваш ме като име

изхвърляш ме
тялом

далечен си ми
това е

и те чакам
откакто се срещнах
уморих се от това
"приближи се"
"отивам си"

късно е вече


гласова поща
няма никаква поща
между мене и тебе
няма никакъв шанс
за тебе и мене
няма никакво посвещение
и за него излъгах
понеже толкова исках
в думите да те сбъдна
понеже толкова шепнах
несръчната си магия
само въздух само мъгла
сама с своите сили


подкосени са миглите
подкопани са думите


разранена ръка
вкопчва се в гърлото
близо бе
толкова близо
че поисках
да ме е нямало

няма ме
и не мисля че би се сетил за мястото
където и да е скрита

дебел плат
едра прежда
там
на високо
в гнездо на надежди
тя спи
страшно
стар
щъркел
й носи
разговорливи
бръмбари
разчоплени
червеи
там на високо
с изглед
към безкрайната
степ
на комините
в димни завивки
спи
твойта "единствена"

щъркела скоро се връща
добродушен и ням
с очи като пещи
толкова топли очи
тя умира
пред тези топли очи

във високо гнездо на безсмъртни всъщност надежди

това чакаше
откакто ме срещна

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO