Saturday, April 15

early

светлинни бръсначи
разрязват сенките на дланите ми
прострени над реката
птиците се умилкват на клоните
листата - на птиците
къде останаха ръцете ми
пуснах ги по теченеието
на светлинни потоци
сама наказвам бездействието
остри мигновени лъчи
стават пръсти, с които да помахам
на птичата песен

21 април
не очаквай нищо
днес светлината ще те избере вместо мен
несъмнено ще го направи
ден преди пролетта да настъпи/такава, каквато си я мечтаехме/
всичко е огряно по същия начин...реката е останала тъмна
пастелно зелена непроницаема
настроението ме напуска
ободрявам се с глътка кафе сама на терасата
заобикалях дотук разговори, хора, навици...
празнотата ми приканва думите на Сен Джон Перс
искам да се объркам.


друг ден

косите по челото ти ще почнат да изсветляват, паяжината по лицето ти - гъдел от светлина - ще се разкъса...
плискам се по очите с тази песен - You On My Mind In My Sleep
ще си щастлив със слънцето на другите дни, изпреварило валежите
дебелите палта се разбягват, опитват се да останат облечени - поне на едното рамо...
но ранната пролет е тук

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO