Tuesday, June 6

слепоочия

може да пропускаме светлина - телата ни се отварят като небеса
бавно изстиваме, бавно колебливо ставаме облаци и образуваме буря от тласъци
може би пропускаме да покрием мястото в нас, от което вали
и се крием в мисълта за порой, който вече е залял всичко

коридор - плътни стени от мрак - толкова близо,
че мъглата е черна и е в очите ни
затова опасения - полуострови Нежелание Неотменност
застиваме
каква е температурата на кипене
количества градуси
паралели меридиани
вдълбаните знаци на всичко неосъществено

окото на бурята е почернял жълтък
последното яйце на света се пропука
и изля чрез нас
слепотата обгръща
връща се да припомни
безкрая и сушата

а ние пропускаме светлина, която търкулната
като кълбо събира сенки и чернокожи желания -
помита сънищата и се напоява в облака на телата ни

вали
дълго и песенно
тихо се ръси съня ти вплетени чужди и свои думи

помня как ме докосваше
със страниците на една книга
докато дъха ми не се прокъса като хартия

мълчах и не те спирах
молитва и наказание
превърнах в едно и също

предизвикахме буря

закъсняла птица
намери яйцето си спукано
от студ или жега
и не спря да пее
разтревожено ятото я последва

бяхме ние, които
пропускахме светлина
проливахме дъждове
донесохме мрак и суша

Летяхме над полуострови Нежелание Неотменност
Кръжахвме над Страстта и се ослепявахме
Спускането ни закъсня
и завърши

А може би ние бяхме реката, която залива
брегове къщи и хора
която залива нивята и ги превръща в калчища
и гробища на заблудени животни

безконтролния пристъп който руши
последния бент на порочните ни саморазкрития
заключено крило отказва да ни тласне

яйцето е спукано
и птицата, която умира сме ние



***

Страх ме е от този ден.
Петлите истерично сверяват часовници
Слънцето като бодлив плет - трън в очите ми
Нахълтаха мисли, които не са спали цяла нощ
и ме разпитват
Записвам въпросите, не бързам да отговарям
да се откроявам с тази несигурност
Фактите издълбават свой път
по петите на часовниковите стрелки
Забиват се в мен
Страх ме е от остротата на еднозначието,
а няма единосмисъл
Разноречия между поздрави и излизания
припев на часовете втълпен, но не и изпълнен
в такт с времето, за което плащам в кратки срокове
Потоци кръв и въпроси
Дузина наизустили - кръвопийци на отговори....

. уморена съм от липсата на призвание
кое да посоча...???.

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO