Saturday, June 10

ах ах аф

тревожността им по всички тези конференции врагове на изкуството любители
на своите врагове те всички обичат дискусиите обичат емисиите и вразумяват
единственото което ги тревожи че не можели
да си отговорят какви сме
защо сме такива защо се четем като бестселър и се продаваме като на дворна разпродажба по договаряне стокообмен на незначителното и празното на обедняващото население което не знае защо е такова
знае само тревожността на битието и гледа емисии но не влиза в дискусии
това ги тревожело
идентичност националност видовете кастрация
някак съм уморена да им измислям обяснението което искат
понеже те са в търсене а аз друго намирам
намирам го но е друго
кажи на другото ми лице - на идиота че може да се съсипе от мислене
и да се хоспитализира в отговорите но няма много да си помогне
понеже няма взаимопомощ
балканите били мост
защо рухнал мост са ръцете ми вперени
не ги ли тревожи това на техните конференции
не ме ли карат да стоя в руините търсейки основата
вглъбяване и вглупяване
ловуване локви кръв а от дивеча няма и следа
цивилизован глиган, няма що!

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO