Saturday, October 7


things are getting deeper


улиците стават тъмно лилави точно от тези невидими иглички дъжд
зелените обувки се прибират чевреното в косите се отмива
това трябва да значи нещо
всичко това има значение заради топлината, с която си спомням за теб
разливам се като тиха вода разливам се като никой но въпреки мен и света
аз се събирам
толкова лилави улиците стават, когато отразяват анонимни звезди
без латински названия без имена на мъже
докато вали и мисля за теб аз се пълня с топло червено пълна с влюбеност
се издигам озоново и се плъзгам по пръстите на многоликия въздух -
приличен на мисли приличен на релси по които се движи единствено
влакът на сънищата в които ти и аз ние двамата които говорим лежим и се разделяме
само и единствено за да се открием отново в друг сън - още по-нежно
преди да заспя ухание на дланта ти върху плътта ми омаята на затворените очи
усмивката и плъзгането на пръсти по шията - това е нощта

и така лилави улици плиснал сън полу-будна ти пиша това и те усещам
усещам как ме усещаш
things are getting deeper
тогава когато зелените обувки са ме прибирали
червеното на косите ми се е отмивало
от дъжда
аз съм си мислила
как се завръщам при теб
преди залез
с мека аленина в косите
и мълчалива усмивка спираща в твоите устни...
deep ocean.

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO