Monday, May 14

стискам юмрук, когато ми е нужно само сърцето ти

---

двупосочна памет

---

мислиш ли?

---

помниш ли?

---

сламен покрив
плоски камъни
път край морето

---

издължавам се над залези и гари. надвесена съм

---
да вярваш в своето неведение
да го владееш

---

чаша с мастило - успокоително

---

тихо! песента връща гласа си
ние немеем

--
спящо тяло
сън син нюанс

---

безмълвна стена
пробивай с поглед

---

чисто лице

---

изпълни ме в издълбаните вече причини

---

дълги кервани настигат нощите

---

к л и н о п и с

---

мислил ли си?

---

говори за мен пред този който ще забравиш в себе си

---
идвам
---

нали?

---

съмнението към хората е доверие в себе си

---

със свое виждане за луната

---

виждам те




ти си
---

тиха гора. чешма

---

Допий течността в чашата ми
Ръбовете остави на мен

---

смених геометрията с неправилния смисъл в окръжност

---

мръсно лице!

---

волност в дъждовен ден
чадърите се затварят в себе си

---

влез навън
в мен е заключен стар ключ
вътре е ръждиво усещане

---

сещаш ли се?
Камбаните...

---

останах без дом
лутам се в сянката си

---

Вишнево сърце
Месестата част на плода

---

белите камъни

---

понякога седем часа правят история

---

рукнали тъмни води

---

ризата на мрака е съблечена

---

листопади
сини символи
свод кърваво небесен

---

разхлабени конци изпускат куклите
за да се научат да танцуват

---

аромат на водна лилия
усещаш ли недокоснатото още?

---
кога тръгваме?

---

когато Не се превърне в дума
слушай акустичния глас на китарата

---

ако не се вписвам
скъсява се списъка

---

криптограми

---

отговори ми

---
кафе?

---

отвеждам, предоставям

мълча, премълчавам

спокойно, бавно

болката

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO