Friday, June 8

първото което правиш след като влезеш е да изтръгнеш ръката ми от бравата, докато притварям и да помиришеш пръстите ми...
понякога миришеш пръстите ми с устни, друг път по обичайния начин
после ме пускаш и се усмихваш на единия ми обут с чорап крак
аз подскачам до банята затварям и пея и пея и пея
докато се къпя дълго дълго дълго

парата излиза през ключалката и рисува диаграма пред очите ти
излизаш на терасата и храниш котката на съседите и душиш
мокрите си изпрани дрехи

лежа с тяло на капки върху чаршафа застлан на дивана
и дъвча омекналите си нокти...
с пръстите на крака приплъзвам по масата чашата сок към теб
ти се усмихваш
ти се усмихваш
ти се държиш
все още
да не изригнеш


...

обличам се
и излизам
дълго
дълго
дълго
се бавя
цялата нощ сънуваш
как закъснявам
цялата нощ минава

денят не закъснява

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO