Friday, June 8

може би трябваше да избера хазарта, някое движение -
коктейл от хора интереси и опиянение
които да ми спестят.. сегашните редове ли...ако все още ме има зад тях
зад стените - вътре в къщата - аз съм пистолет в чекмеджето на най-страхливия мъж
или отровния връх на стрелата останала забита в кората на умиращото дърво...
дълбоко в джунглата - дълбоко и непристъпно -
дълбоко забравено и дълбоко - стаено
сигурно си заложил твърде много на тази карта,
която ти казах, че съм сънувала
сега отмъщението не може да бъде различно, просто защото не може да бъде избегнато
и аз съм това, което цели покушението - а именно - невъзвръщаемост, невъзможност за размяна, несъстоял се подкуп, не-не-не-независимост;
а ти си бил в илюзията
че си наследник на едно чувство което ти предоставих...
в тялото ми е то
в кръговрата е тялото
в кръговрата е всичко което вече не ще има тяло -
тоест ще има друго тяло
но не подменено а на изцяло нова цена
това ще кажеш са глупости
имаш силата да го кажеш
имаш силата да се опровергаваш и да изравняваш очаквания
но не повече...

казвала съм ти
колко много искам да различавам цветовете в пустинята
цветовете на различната вода в световния океан във вселенския океан
във водата която ни заобикаля - да откривам дълбочини и разлики
ще кажеш - суета е това...
а аз ще се съглася, че не е като дреха,
която можем да сваляме, когато си пожелаем

просто мислех за някои неща
и си ги признавах...
трябваше да хвърля
3 и 5
и да събера осем от любимите си вещи
в свръх-тесния куфар на паметта си
да го пратя облепен със всички събрани марки
до някоя непозната страна
...

понякога ми се е искало да питам ...
36 килограма ръчен багаж струват ли ти се много?

да - ще отговориш ти
да - ще отговоря аз

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO