Tuesday, June 9

трябва да се потопя...да продължа да живея
в лъскавите отрови които ми предлагате от одобрението в очите ви които често и честно лъжат трябва да сюрпризирам света с план и да го оглеждам от всички страни докато се самозадоволява с мисълта че знам какво правя знам как ще се потопя и всичко ще ми олекне гадните стържения в корема и три пъти по-острите иглички на нервната система ще засвирят като иглички по грамофонна плоча музиката чува ли се под вода това изобретение все още чака всичко от мен докато ме разтриват със спирт и гледат как тялото ми се налива с хинин и стига до дъното на тунела пълен с фосфоресциращи водорасли там не можеш да се удавиш всеки е лечител всеки предвижда и залавя линиите по дланите ми като повод и свива където му скимне защото е много важно да даваш посока на другите да изплуваш глуповато и войнствено в нищото ако то не достига на някого ще го създадеш ще станеш ковач дърводелец ще събираш семена и гъби ще храниш и ще тровиш като месия и девет месеца ще мълчиш в корема на жена която не си обичал за да се родиш и да си измислиш краткотрайно лице и обич слъзни канали лимфни възли венчелистчетата на подсъзнанието които си уреждат срещи с параноични пчели и чакат да бъдат хапани и докосвани какво от това че сме си казали това и онова и сме го повтаряли нали ще дойда с готовност и план и много думи за обяснение и думи за обяздване и думи за подводни течения и думи за битките между животни с които сме се съпротивлявали заедно и поотделно целувката на червеят и пръстта зачеването на напаст вредителят който съм лекарството което съм билката в която ще ми изтече сока плачът на новороденото в неделя дихание и въпрос търсене с устенца и очи трябва да се потопя трябва да ги накарам да разберат как се потапям да ги накарам да се събудят защото аз аз аз потъвам и дрехи и обувки се влачат по течението на никому непозната река няма значение кога ще открият след или много преди мен те са безплътна хроника малко списъче обгорена хартийка в джоба на скитник на пощенския служител със задължения и план
за спасение

0 comments:

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO