Sunday, October 10

..

ех, сине,
дяволска опашко
ще ми липсваш
а когато решиш да се върнеш
не толкова упорит
не толкова опашат
ще ти напиша
едно малко обяснение на твоето бяло
а ти ще поискаш
малко обяснение на моето черно

решението е много просто -
ти взимаш моята опашка
аз си закърпвам твоята
и вече ще знаеш как боли в гръб
аз ще си припомням как бодеше в гърдите

сине, тичай сам
защото никъде няма стада от лисици
нито стада от бели развейпрах ангели
в тревата е черно и остро

о, малко сърце като синкава люспа
ще блесне за теб и ти няма да знаеш
няма да знаеш колко дълбоко на дъното...

и синьото
най-светлото синьо
има черен отблясък
и вече виждам как се навеждаш над него
и го опитваш със зъби

и... ще се отскубнеш от мен
от частта от мен
защото друга част
трябва да вместиш

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO