Monday, December 6



първа врата на съня


- В мъгла съм...
Не знам как да се разделя с нея
Тя ще си тръгне бавно от мен,
а аз още няма да знам,
че съм преследван

втора врата на съня

Напускам бързо града, чиито очи плачат,
чиито ръце не могат да се протегнат
Времето е толкова тихо, а исках да има вятър -
косата да скрие очите й и после...?

трета врата на съня

Разбирам, че съществуваш
Ръката ти върху моята
прави я по-бяла
Ние сме два напълно еднакви свята,
когато го разберем - вече не си приличаме

четвърта врата на съня

Пътувам между бели стройни дървета
Имам нужда
Имам такава нужда да измълча цялата белота
Притискам се в тях и се навеждам
мои бащи мои майки
моите по-големи сестри
вървя между тях и мълчанието угасва

Разбран съм

пета врата на съня

Виждам следите които още не съм оставил
Лекувам се преди болестта
Обичам преди любовта
Пътувам

шеста врата на съня

Пълня гърдите си с теб
Спокойно. Нищо излишно
Диханието ти в чаша топло мляко искам да съм
Докато градът ръждясва под тонове млечна мъгла

седма врата на съня

Мъглата, която се връща в тялото
през последната врата на съня
Не знаех, че не съм я напускал
Не знех, че аз я следя

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO