Tuesday, May 3

л



да ги уловя уловя

да се наметнем с пролетно по-леко одеялце 
и да лежим да лежим 
да се улавяме как гледаме към една и съща звезда в небето
тези неща се разбират лесно
макар да изглеждат трудни 

периферното зрение на звездите
и периферните ние 

запътвам се от един час да си легна
и не мога да си легна
отивам до терасата и гледам навън
въобразявам си че те виждам
въобразявам си че в един и същи момент 
сме под едно и също открито небе
аз съм открита за теб 
и ти си открит за мен

много монети билетчета скърцащи камъчета
вече са излетели от джобовете от обувките 
от сгънките на дрехите ни 
и хората се изплъзват така 
и си намират други пътища
други гънки 
друг май и друг юли
те са щастливи 
защото са се търкулнали
защото са се изплъзнали

и днес докато виждах как мъж и жена се поздравяват
толкова дружелюбно сякаш знаех цялата им история
те се изплъзваха един от друг 
но се усмихваха
мъжът забързан
жената направо тича
а аз стоя отстрани
периферна каквато съм
и ги улавям

 после те се изплъзват 
отиват да станат щастливи

имам толкова много любов в мен че понякога става кръгла
и трябва да я търкулна
представям си че така търкулната 
си попаднал на нея 
си попаднал на мен
и си ме уловил
уловил уловил
а на мен изобщо не ми се изплъзва
правя кръгове около теб
галя те с невидимо перце 
имаш толкова силен гъдел
и знаеш ли защо
защото има много любов която се гали в теб
ти не знаеш още
но тя се гали в теб така че причинява гъдел 
после кротва омеква посяда в сянката ти 
и се любува
като мен 

да те наметна с леко одеяло
да те докосвам леко по-леко от тихия вятър 
по- тихо от лекия вятър 
и да ти прилягам 
така както чая приляга на меда
и както меда се топи в чая
и става невидим
но ти го усещаш
по небцето
и под лъжичката
и сърцето трепва
така както трепва когато му е сладко и пролетно
когато знае че го обичат 
или когато му предстои
да го разбере 

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO