Monday, November 28

това това не е същият свят
не оставя бели линии по обувките не е сняг това не е лед
не падам от тях не си сам в тях



птиците са навлечени с дрехи
папагалите не умират през зимата
палмата лежи на  леглото ми

учим местоимения
вчера на немски
днес на испански
изправяме се

сечем нещо за огрев
и без значение какво
и с какво ще помогнем

пробивам дупка там
където я няма рибата
с която ще мога
ако съм чела същата книга
да нахраня всички
ако съм чела нещо друго

цялата пепел не пада прибира се на топло в езика ми
каква подезична кост трябва да имаш че да изпълниш
всичките френетични звуци
че да успокоиш това дете албинос
в света на черни и изгорели

това е нормално

огледалото се боксира с теб
и по скулите ти висят
стъкълца
залепени с разкошни удари

добро утро външен свят зимни гуми
зайци пухени във ума ми

дадох дума
и хвърлих камък

пях сях и пресявах

това не е сняг

това не е лед

това не е думата
която търсиш

една власинка потънала в кръв
обидено стърчи от носа ми

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO