Saturday, November 18

гравитация

Бавни методични движения
Ритъм на повторенията

да се слея с целта

да легнат
тяло и действие
едно в друго
две части на кутия
която никога не е трябвало
да отварям
но волята стига колкото
да направя тъкмо обратното

Една и съща мисъл в загниващо повторение
Този зъл корен Застой
забърка в мен
чер и гъст сок

Много по-малки форми живот
по-прозорливи от мен
знаят как да го заобиколят
за да продължат да живеят

Но на мен се падна да мина през него
не мога да вървя по заобиколни пътища

Откъдето идва вятър
натам ще се обърне това тяло
изкривено от колебания

---

Острата влага си прокарва път
Смелостта да проговоря
идва
кара ме да разкажа
за тъмната монета на дъното на фонтана
хвърлена с желание
изтъкано от нишките
на всяка жива материя
докосвала някога
дъното на небето

В нощта на прилива
в тъмното някой въздиша

"никой няма да вземе уединението ми
помитащата буря ще утеши ума
ще отдъхна
ще отпусна юздите на това диво животно
което не е създадено да тегли
да бъде пердашено и хранено насила"

ще разменя  уединението
за миг съзидание
след края на отлива
и ще пиша
на глас

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO