Monday, March 13

ladybug

Кафето ме изпи бавно
облиза ръбовете на чашата си
и свърши

Кофеинът тържествува
Достига оргазъм в моето тяло,
но аз не усещам
мислите ми действат като морфин
Предавам се на непривичното успокоение
Упоена съм от сутринта, която между впрочем
е по-мъдра от вечерта

1979 Smashing Pumpkins
и си мисля
smash my head my love you are my lovin` wall You are my All

Криза

какво е това?
Ставането в 7...в света на обноските,
защитените научни трудове,
неразказани сънща,
застраховки "живот"
Хората, които се усмихват един на друг са непознати за мен
Смятат ме за още несъбудила се.
Това е кризата...Изпадането навътре
в убеждението, че си тъжно начало,
че не ти е позволено да танцуваш, а дъха ти се разплаща
с отрицания и несъстоятелни отговори
Неотстъпчивост - това е кризата,
непрозрачност, НЕрАЗлИчИмОСТ на стремежите и Не-стремежите

Кризата проличава, когато в магазин продавачка се опитва да обяснява
разлика между ските - "Ето, това са ски за добри скиори,а ето тези - за лоши!"
Всъщност не съществува разграничение с друга цел, то се появява, за да се
разпредели стоката, времето, благата, постиженията и Не-постиженията,
излишното и нужното...


Това е Криза - когато те отглеждат и култивират, когато те подхранват,
за да ускорят растежа ти...То е безсмислено, то е насилствено
То е животът на цвете - зависим, несамостоен,
безпомощна нужда от въздух и светлина -
преди да бъдеш откъснат без смисъл... за украшение...




  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO