Thursday, October 13


30.09.
бях перфектно кръгла
за чудесния
завършващ удар
 на хоризонта
в равното
не съм уверена
че зная
как да се търкулна
но зная
как изглежда
нула в мрежата



ръкавите ми лепнат по масата
нулата на онази дата ми тежи
а уж не бях добра с помненето и с числата
тънки сметки сиропирано писалище
разпилявам тютюна и забравям че свивам
вадя бележки за теб изпод дрехите си
където вече не е скривалище
сигурно е само вирус 
и датата не е била кръгла
ръкавите ми са някакви жертви на гравитацията
в този квартал от който не мога вече с месеци да си тръгна

 накрая загасям лампата
и подритвам писмото
напластено от листи 
с размери на баскетболна топка
трябва да си направя кош
да го залепя на гардероба
и да пробвам тежестта на думите най-после
хрипове и смях по-кисел от кисело грозде 

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO