Wednesday, February 15

метод на изрезките II

огъвам се

изплъзна се като дишане

на пръсти малкият абзац

ухае на парченца киви

целува се като кафе

малките плувци

още слепи новородени

различен син снегът

насън намерен

ние разбираме

разхожда дългите крака



пиша, но не отговарям

докато не изгубя

отключената длан

тънкото покритие на очите

ще вземе нещо в тъмното

обърни се!

с чело опряно в рамото й

ближе ключалката

грабливата ръка

е раздвоена

насън намирам

на мокрия перваз

звънчета

стягат

стичам се толкова бавно

бялата лампа

завоите след теб

череша

пренасям в мен

разказвам мекото в плода
и чупя краят затворен във костилка

докато изкушава

по-малко

сините ми устни

завой

черното сребро
камъче в клепачите

до мен

градината

в единствения слънчев ден

е сянка

никога тук

винаги сам

дави ме

крее

бяга

напява

на тази година

когато губя

става еднакво

давят ме

потъмнява

от тази страна на острова



чужди прозорци

под нас

синя
снежна
покривка




  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO