Wednesday, September 4

~~~

но има ли по-страшно от това затъмнение
да се изплъзнеш от тъмните безкоренни златисто зелени и да се оплетеш в задушаващите влакна
да се отделя за дълго от онова, което издълба говора и го превърна в дървесна кора
да забравя, че всичко е заобиколие, да не помня защо винаги оставям нещо под обвивка и наслоение 
една люспа на първата риба лъщи някъде там
на брега на последния океан - всевиждащото око
то ще се затвори за тъмните ми мисли и ще изтласка цялата тиня
защото вижда
отвъд 
а за мен ще остане да нищя тласъците на вълните 
докато разбера посоката на една
вече ще трябва да посрещна следващата
а понякога, и по-често, те идват в гръб 
нежността на капките дъжд по ръцете ми ме утешават
но не ме спасява една благородна картина на кратко успокоение 

има ли по-страшно от това затъмнение?
когато тялото се разделя на две
едното тръгва по петите на слънцето, когато залязва,
другото се смирява и става вечер в замръкващо село, 
сгушено в зрънцата, събирани дълго в хамбарите 
някаква част от мен все още чува звуците
друга оглушава изтрива стъпалата ми троши като изсъхнала съчка гръбнака ми извива ръцете ми облича ме лошо и ме изпраща с огнедишащ тласък в гърба в света при хората, които обичам, макар да не им е останала никаква вяра 
няма по-голямо затъмнение от това

потъвам във фибрите на чисто новите дрехи,
ушити от прободени и унизени ръце напоени от химикали и човешка пот
всичко ще бъде заровено в пръстта
не ми дава мира мисълта
за това, че ще оставим слоеве ненужна тъкан 
неизрязан навреме тумор, набъбнал от безсилни желания и всесилна суета

трябва да тръгвам

вълните не обичат да чакат

  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO